Logotyp Unii Europejskiej
INFOLINIA
Ikona, element graficzny, symbolizujący telefon
A A Ikona, element graficzny, symbol oka. To aktywny przycisk, który włącza wysoki kontrast strony

Zasady rejestracji Pacjentów

1. Regulamin teleporad w zakresie POZ

2. Ogólne zasady rejestracji Pacjentów

Zapisy na konsultacje medyczne, wizyty domowe,  badania diagnostyczne, zabiegi rehabilitacyjne prowadzone są przez pracowników rejestracji medycznych, położne w Poradniach Ginekologicznych oraz przez Centrum Obsługi Pacjentów.
Zapisu można dokonać osobiście, telefonicznie, elektronicznie (https://eportal.spzzlo.pl/) lub za pośrednictwem osoby trzeciej.
Zapisy prowadzone są w godzinach pracy rejestracji medycznych i Centrum Obsługi Pacjenta.
Centrum Obsługi Pacjentów pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–19:00, natomiast rejestracje medyczne poszczególnych placówek zgodnie z harmonogramem umieszczonym w zakładce "Kontakt" naszych przychodni.
Centrum Obsługi Pacjentów rejestruje wizyty do poradni POZ dla dorosłych i dzieci oraz  poradni specjalistycznych SPZZLO Warszawa–Żoliborz.
Centrum Obsługi Pacjentów prowadzi zapisy pod nr telefonu INFOLINIA  +48 22 11 66 800
Rejestracje Przychodni prowadzą zapisy pod numerami telefonów, które zamieszczone są w zakładce "Nasze przychodnie".
Telefoniczna rejestracja odbywa się przez podanie numeru pesel pacjenta lub daty urodzenia, bądź innych danych umożliwiających prawidłowe zapisanie pacjenta na wizytę. W przypadku pierwszorazowej wizyty w poradni specjalistycznej pacjent zobowiązany jest do podania danych umieszczonych na skierowaniu wystawionym przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego. Skierowania nie są wymagane w poradniach: psychiatrycznej,  ginekologicznej, onkologicznej, wenerologicznej, stomatologicznej, poradni uzależnień oraz od osób chorych na gruźlicę, zakażonych wirusem HIV oraz pacjentów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, stąd w tych przypadkach rejestracja telefonicznie może być dokonana w oparciu o dane pacjenta obejmujące jego imię i nazwisko.

Pracownik rejestracji oraz Centrum Obsługi Pacjenta udzielają  ogólnych informacji o terminie wizyty, czasie oczekiwania na wizytę, gabinecie w którym odbywa się wizyta.

Pracownik rejestracji oraz pracownik Biura Obsługi Pacjenta/Call Center, zgodnie z ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, powinien odnieść się do pacjenta z empatią, szacunkiem oraz poszanowaniem wrażliwych danych medycznych jakimi dysponuje pacjent.
Pacjenci zapisywani są w kolejności zgłoszeń, jeśli świadczenie nie może być udzielone w dniu zgłoszenia, pacjent umieszczony jest na liście oczekujących zgodnie z kryterium opisanym w skierowaniu „Stabilny” lub „Pilny”. Termin jest uzgadniany z Pacjentem.
Pacjenci dokonujący telefonicznej rezerwacji wizyty pierwszorazowej proszeni są o zgłoszenie się 30 minut przed wizytą do Rejestracji adekwatnej do zarejestrowanej wizyty w celu założenia/uzupełnienia dokumentacji medycznej.
Dokumenty wymagane do założenia dokumentacji medycznej przed wizytą:
1. Aktualne skierowanie do poradni specjalistycznej (jeśli jest wymagane)
2. Dokument tożsamości
3. dokumenty uprawniające do korzystania ze świadczeń poza kolejnością lub bez skierowania. 
Dokumenty, które warto przynieść na wizytę:
1. Wyniki badań
2. Wypisy z pobytu w szpitalu (jeśli były)
3. Karty informacyjne z innych konsultacji medycznych
W przypadku zaistnienia nie przewidzianych okoliczności, które uniemożliwiają realizację świadczenia w terminie ustalonym, pacjent jest informowany w każdy możliwy, dostępny sposób (telefonicznie, e-mailem lub listownie) przez pracownika danej rejestracji o zmianie terminu wizyty ustalając z nim nowy termin wizyty.
Pacjent jest zobowiązany dostarczyć skierowanie nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia zapisu – pod rygorem skreślenia z listy.
Jeśli Pacjent zrezygnuje ze świadczenia medycznego należy zwrócić Pacjentowi  oryginał skierowania.
W przypadku nagłego zachorowania, urazu, stanu zagrożenia życia, przyjęcie następuje niezwłocznie.

 

Oferty specjalne


Zapraszamy do skorzystania z naszych ofert specjalnych na usługi komercyjne, gwarantując wysoką jakość usług medycznych, profesjonalny i zaangażowany personel, nowoczesny sprzęt medyczny oraz przyjazną infrastrukturę.

miniaturka

Nowa poradnia kardiologiczna

Diagnostyka chorób sercowo-naczyniowych na wczesnym etapie pozwala zapobiec udarowi czy zawałowi serca. Poznaj naszą ofertę i ciesz się zdrowiem jak najdłużej.

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
miniaturka

Nowoczesna pracownia endoskopii

Wysoka jakość badań przewodu pokarmowego ze znieczuleniem w Przychodni Klaudyny 26 b

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
miniaturka

Nowa jakość w okulistyce

Wysokospecjalistyczne aparaty do kompleksowej diagnostyki, leczenia schorzeń oczu oraz laserowej korekcji wzroku

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
miniaturka

Viofor JPS System

Nowoczesna forma terapii

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
miniaturka

Masaż mechaniczny z trakcją kręgosłupa

Skuteczna metoda leczenia bólu pleców

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści

Czytaj także:


Logotypy programu zrealizowanego z dofinansowaniem z Unii Europejskiej
Logotyp: szybka terapia onkologiczna Logotyp: NFZ Logotyp: Rzetelna Firma

Copyrights 2011-2021 Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałow w całosci lub w części bez zgody właściciela jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.

Projekt i wykonanie


Logo Agencji PR PReal’s

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści na temat specjalistycznych usług