INFOLINIA
Ikona, element graficzny, symbolizujący telefon
A A Ikona, element graficzny, symbol oka. To aktywny przycisk, który włącza wysoki kontrast strony
Migam
Logo ETR
Logotyp Unii Europejskiej

Zasady składania skarg i wniosków

Jak złożyć skargę, wniosek i pochwałę


Pacjent ma prawo do złożenia skarg, wniosków i pochwał dotyczących działalności Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz.

Kliknij by wydrukować fragment cennika
  • W rejestracjach przychodni wchodzących w skład SPZZLO Warszawa-Żoliborz, w godzinach pracy przychodni
  • Za pośrednictwem kierowników/przełożonych przychodni
  • W kancelarii siedziby Zakładu, ul. Karola Szajnochy 8, 01-637 Warszawa, pokój 117
    poniedziałek-piątek 07.30-15.00

Kliknij by wydrukować fragment cennika

Formy przyjmowania skargi, wniosku i pochwały

Kliknij by wydrukować fragment cennika
  • Imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji
  • Dane świadczeniodawcy, którego skarga dotyczy
  • Precyzyjny opis zdarzenia, którego dotyczy dana sprawa

Kliknij by wydrukować fragment cennika
  • W przypadku braku danych osobowych osoby wnoszącej skargę/wniosek za pomocą drogi elektronicznej, wnoszący będzie wezwany do usunięcia braku w terminie 7 dni z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi/wniosku bez rozpoznania.
  • Jeżeli z treści skargi/wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego do złożenia w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi/wniosku bez rozpoznania.
  • Skargi/wnioski rozpatrywane będą przez Komisję Skarg i Wniosków powołaną Zarządzeniem Dyrektora SPZZLO Warszawa-Żoliborz.
  • Skargi/wnioski rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki. Odpowiedź powinna być udzielona najpóźniej w ciągu 1 miesiąca od daty wpłynięcia.
  • Załatwienie sprawy szczególnie skomplikowanej, wymagającej postępowania wyjaśniającego, powinno nastąpić nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym w ciągu 1 miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
  • W przypadku, gdy odpowiedź nie satysfakcjonuje osoby, która ją złożyła, osoba ta ma prawo złożyć ponowną skargę do Dyrektora SPZZLO Warszawa-Żoliborz.

Załatw sprawę polubownie


Zanim złożysz skargę spróbuj wyjaśnić ją polubownie, rozmawiając z kierownikiem przychodni.

Przychodnia Conrada 15
Kierownik
lek. Grzegorz Kuciel

wtorek 13.00-14.00
czwartek 13.00-14.00

 

Przychodnia Elbląska 35
Kierownik
mgr Aleksandra Kolańska

wtorek 12.00-15.00
czwartek 08.00-11.00

 

Przychodnia Felińskiego 8
Kierownik
mgr Dorota Hołdyńska

poniedziałek 14.00-15.00
wtorek 14.00-15.00
środa 14.00-15.00
czwartek 14.00-15.00
piątek 14.00-15.00

 

Przychodnia Klaudyny 26B
Kierownik
lek. Natalia Niedziela
Zastępca kierownika
mgr Małgorzata Gajewska

wtorek 11.00-13.00 (z-ca kierownika)
środa 11.00-13.00 (z-ca kierownika)
czwartek 12.00-13.00 (kierownik)

 

Przychodnia Kleczewska 56
Kierownik
mgr Małgorzata Sankowska

poniedziałek 13.00-14.00
wtorek 13.00-14.00
środa 13.00-14.00
czwartek 13.00-14.00
piątek 13.00-14.00

 

Przychodnia Kochanowskiego 19
Kierownik
mgr Małgorzata Łacna-Radosz

wtorek 12.00-13.00
czwartek 13.00-14.00

 

Przychodnia Kochowskiego 4
p.o. Kierownika
mgr Iwona Puciato

wtorek 12.00-13.00
środa 10.00-11.00
piątek 09.00-10.00

 

Przychodnia Sieciechowska 4
Kierownik
lek. Hanna Walaszek

poniedziałek 13.00-14.00
piątek 13.00-14.00

 

Przychodnia Szajnochy 8
Kierownik
mgr Aleksandra Kolańska

poniedziałek 08.00-15.00
wtorek 08.00-11.30
środa 08.00-15.00
czwartek 12.00-15.00
piątek 08.00-15.00

 

Przychodnia Wrzeciono 10C
Kierownik
lek. Maria Molak

poniedziałek 13.00-14.00
wtorek 12.00-13.00
środa 13.00-14.00
czwartek 12.00-13.00
piątek 13.00-14.00

 

Przychodnia Żeromskiego 13
Kierownik
lek. Ewa Krzyczkowska-Bokwa

środa 07.30-08.00; 13.30-14.27
czwartek 07.30-08.00; 13.30-14.00
piątek 07.30-08.00; 12.00-13.00

 

Przychodnia Łomianki (Szpitalna 6)
Kierownik
lek. Swietłana Miczorek

poniedziałek 13.00-14.00
czwartek 13.00-14.00

 

UWAGA! Godziny przyjęć przez kierownika przychodni mogą ulec zmianie w wyjątkowych sytuacjach.

Skargi do innych instytucji


grafika, waga

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa
fax: +48 22 506 50 06
kancelaria@rpp.gov.pl

Telefoniczna Informacja Pacjenta
800 190 590
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

grafika, waga

Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ w Warszawie
ul. Chałubińskiego 8,Dział Skarg i Wniosków
tel. +48 22 279 78 10
tel. +48 22 279 75 78 informacja o sposobie składania skarg
kancelaria@nfz-warszawa.pl

Telefoniczna Informacja Pacjenta
800 190 590
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Czytaj także:


Logotypy programu zrealizowanego z dofinansowaniem z Unii Europejskiej
Logotyp: szybka terapia onkologiczna Logotyp: NFZ Logotyp: Rzetelna Firma

Copyrights 2024 | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz | Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałow w całosci lub w części bez zgody właściciela jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.

Projekt i wykonanie


Logo Agencji PR PReal’s

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści na temat specjalistycznych usług